Enviaments i devolucions

Enviament i transport

Els enviaments de les comandes que realitzis al nostre portal, que vulguis que t'enviem al teu domicili, tenen un cost de transport de 12€ (IVA inclòs), no es realitzaran enviaments urgents. El termini màxim de lliurament d'aquests productes és de 30 dies naturals, tret que per motius logístics de l'empresa, aquesta t'ho comuniqui abans de la compra i indiqui la quantitat exacta de dies que trigaria a realitzar el lliurament. GRUP GAMMA no retirarà cartrons ni mobles vells ni desembalarà els productes lliurats.

En el cas que la comanda desitgis recollir-ho en qualsevol dels nostres punts de venda (més de 300 botigues en tot el territori nacional, clica aquí per veure-les: www.gamma.es/Puntos-de-venta), aquest no tindrà cap cost de transport.

Si ho desitges, podràs sol·licitar, en realitzar la teva compra, que el lliurament de la comanda tingui lloc en una data posterior a aquest termini de lliurament previst en el paràgraf anterior, amb el límit màxim de quinze (15) dies hàbils a explicar des de la data en què GRUP GAMMA rebi la confirmació del pagament de la comanda. Aquesta sol·licitud haurà de ser tramitada solament a través del telèfon d'Atenció al Client 93 837 22 88.

El lliurament dels productes de GRUP GAMMA es realitzarà al domicili que hagis assenyalat en el formulari de comanda - no es lliuraran productes en apartats de correus ni en llocs públics-, en el termini que s'indica en la comanda (conforme a normativa aplicable), des que GRUP GAMMA tingui la confirmació del pagament de la comanda.

Transcorregut el termini d'un (1) mes des de la data de compra sense que hagi tingut lloc el lliurament de la comanda a l'usuari per causes no imputables a GRUP GAMMA, aquesta quedarà facultada per resoldre, de forma unilateral i extrajudicial, la compravenda i exigir-te el rescabalament de les despeses i perjudicis pertinents.

En el cas que el vehicle de transport no pugui accedir en les condicions òptimes per al lliurament a l'adreça que ens indiques, la mercaderia serà dipositada en el lloc més proper que compleixi aquestes condicions.

Si el producte t'arriba en mal estat per causa del transport, hauràs d'indicar-ho en l'albarà del transportista i cridar dins de les vint-i-quatre (24) hores des de la seva recepció al nostre Servei d'Atenció al Client (Tlf: 93 837 22 88), per fer la reclamació, així com enviar e-mail amb fotografia a l'adreça de correu electrònica: gamma@gamma.es. Transcorregut aquest termini, GRUP GAMMA no es responsabilitzarà de cap reclamació per aquest motiu, atès que els productes viatgen assegurats i disposem d'un termini molt breu per comunicar el trencament.

La cobertura del servei de transports aconsegueix a tot el territori espanyol. En segons quin territori, els productes tindran un cost d'enviament més elevat que pagaràs per les taxes duaneres:

Territori

Canàries

Ceuta

Melilla

Cost addicional (€)

45€

30€

55€

Cancel·lació de comandes

Disposaràs d'un termini de vint-i-quatre (24) hores per cancel·lar la teva comanda sense cost algun. Aquest termini de vint-i-quatre (24) hores es computarà a partir de la data en què s'hagi efectuat la compra. Les cancel·lacions de les comandes hauran de tramitar-se enviant un correu electrònic a gamma@gamma.es o cridant al telèfon 93 837 22 88 de Dilluns a Divendres de 08:30 a 13:00 *am i de 15:00 a 18:00 pm.

Quan es detecta que la comanda va a sofrir una demora en el lliurament t'avisarem amb la suficient antelació per informar de tal demora, així podràs cancel·lar la comanda sense generar costos.

Garantia

Si qualsevol producte presenta algun defecte de fabricació, GRUP GAMMA et farà la substitució, reparació o canvi del producte, o si ho prefereixes la devolució de l'import més les despeses d'enviament ocasionats. El Certificat de Garantia que emet GRUP GAMMA, garanteix la qualitat del producte, en els termes legalment establerts, durant un període de dos anys a partir de la data de lliurament.

No s'inclouen les deficiències ocasionades per negligències, cops, ús o manipulacions indegudes, tensió no idònia, instal·lació incorrecta quan escaigui, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal. La garantia perdrà el seu valor:

- Si es modifiquen, alteren o substitueixen alguns de les dades de la mateixa o del justificant de compra.
- Si es manipula o repara tant el producte sense coneixement del Servei Tècnic.
- Si manca de la signatura o segell de l'establiment.

Per fer ús de la garantia dins del termini legal establert dels dos anys següents al lliurament del producte, és imprescindible la presentació del justificant de compra (factura de venda). Passat aquest termini, i per al supòsit que el producte adquirit tingui una garantia addicional atorgada pel fabricant, haurà de presentar-se juntament amb el justificant de compra (factura de venda) el certificat de garantia degudament emplenat.

Per tramitar qualsevol tipus d'incidència:

• Crida'ns al telèfon 93 837 22 88 de Dilluns a Divendres de 08:30 a 13:00 *am i de 15:00 a 18:00 *pm
• O envia'ns un e-mail a la següent adreça: gamma@gamma.es

Devolucions

Disposaràs de catorze (14) dies naturals a partir de la recepció de la comanda per exercir el teu dret de desistiment, per procedir a la devolució del mateix. Les despeses ocasionades per exercir el desistiment seran al teu càrrec. Aquests, es descomptaran en el reemborsament de l'import total, una vegada procedim a realitzar la devolució. Una vegada notificada la devolució, enviarem un transportista a l'adreça que ens hagis indicat a recollir el producte. GRUP GAMMA només acceptarà devolucions quan:

  • La mercaderia i la factura de compra estiguin en perfecte estat, empaquetat en el seu embalatge original, i haurà d'estar perfectament identificada i senyalitzada amb el nombre de comanda inicial.

Si el producte fos erroni o defectuós, també hauràs de notificar-ho en el termini de catorze (14) dies posteriors a la recepció de la mercaderia per realitzar la devolució o el canvi. En aquest cas, GRUP GAMMA es responsabilitzarà de realitzar la substitució del producte o la devolució de l'import, sense cap cost per a tu.

Totes les devolucions de les comandes hauran de tramitar-se emplenant el formulari adjunt darrere de la factura i comunicant-ho a:

  • Atenció al Client cridant al telèfon 93 837 22 88 de Dilluns a Divendres de 08:30 a 13:00 *am i de 15:00 a 18:00 pm
  • O envia'ns un e-mail a la següent adreça: gamma@gamma.es

Emplena la fulla de desistiment que trobaràs en la teva factura. Si no indiques gens, es transferirà l'abonament pel mateix mètode de pagament que hagis utilitzat per pagar la comanda. Si desitges que realitzem el pagament d'una forma diferent a la qual has pagat, hauràs de comunicar-ho al nostre departament d'Atenció al Client quan cridis per notificar la devolució, o en el correu electrònic que ens enviïs. Els mètodes de pagament que pots utilitzar per pagar en GRUP GAMMA són:

• Targeta de crèdit
• Transferència bancària
• *Pay-Pal

Si realitzes un canvi, no oblidis indicar l'adreça de lliurament i el tipus de lliurament que prefereixes per al canvi de l'article. En el cas de no indicar aquesta informació, s'enviarà el nou paquet a la teva adreça per defecte.

Si l'import de la nova comanda és superior a l'import del que retornes, hauràs d'abonar la diferència. Si per contra, la nova comanda és inferior a l'import dels articles retornats, GRUP GAMMA et reemborsarà els diners pel mateix mètode de pagament que hagis utilitzat.

Només s'acceptaran devolucions de les mercaderies adquirides a través del nostra tenda online (www.gamma.es/tienda). Si has escollit la recollida en tenda, hauràs de retornar el producte en el mateix establiment on ho has recollit, en el termini de catorze (14) dies naturals a partir de la recollida del mateix. En aquest sentit, GRUP GAMMA no acceptarà devolucions de productes recollits en botiga.

En qualsevol dels casos, no oblidis conservar el resguard del teu enviament. A més si en les teves dades ens indiques la teva adreça de correu electrònic, t'avisarem quan el producte enviat arribi al nostre magatzem.

Nota: Els següents productes tals com les tapes de WC, una vegada obert l'embolcall, els productes instal·lats, les cortines de dutxa, les tovalloles de bany, per motius d'higiene, així com els cristalls trencats de les mampares, per un ús indegut o incorrecte per part del consumidor, no són objecte de devolució. Així mateix, no existirà el dret a desistir quan es produeixi lliurament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor o clarament personalitzats.

Com sigues quan es realitzarà la devolució?

Una vegada hàgim rebut la teva devolució en el nostre magatzem, t'enviarem un email per informar-te que l'article ha arribat i que estem en procés de gestionar la teva devolució o canvi, segons petició.

Pots consultar tota la informació de les teves devolucions al teu espai de client, cridant al nostre telèfon d'Atenció al Client (més amunt) o enviant-nos un correu electrònic indicant totes les teves dades per facilitar-nos la identificació.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers, per a realitzar un anàlisi de la navegació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu us. Pots canviar la configuració o obtenir més informació aquí.
x